Fredag

God morgon, redan helg igen och behöver jag säga att det går fort? Haha, tror inte det. Det ser ut att bli riktigt fint väder idag ju, helt klarblå himmel och solen är redan framme. Fint höst-väder :)

Idag har vi inte planerat allt för mycket, men vi ska iaf ut i det fina vädret öch gå en sväng och dessutom så måste jag förbi apoteket. Det är ju så himla mycket att tänka på hela tiden när det kommer till de små och jag har inte haft en tanke på att byta nappen i flaskan. Det ska man ju tydligen göra? Gaah, grejer är den att Lovisa bara äter på och jag tycker ju att det går fort och hon klagar liksom aldrig (gnäller aldrig). Kanske bäst att byta ändå, bara för att..

Ne, nu ska jag käka upp min frukost och dricka mitt kaffe :) Later!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hon e inte dåligt söt din lilla sessa heller! :)



Oj! Jag måste nog också byta nappen!

2011-09-09 @ 09:42:04
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0