Fina dagar

Jag har haft en riktigt fin dag idag, vi var ute en sväng i förmiddags när det var så fint väder. Sedan hann jag städa och greja lite här hemma innan Anna kom hit :) Vi drack te och pratade ikapp om allt och inget, underbart!

Därefter kom bror och Robin hit, jag bjöd dom på lite mat och sedan en god kopp kaffe :) Tassimo is the shit! Det lär ju bli en del koppar om dagen nu, synd att kapslarna är så himla dyra bara, men smakar det så kostar det.

Hur som helst, Malin min fina kom hit och drack en kopp nu på kvällen också :) Dessutom kikade Paulina förbi med! Jag är så lyckligt lottad med så fina vänner omkring mig, blir alldeles varm i hjärtat. Om en liten stund kommer Sophia förbi också, trevligt!

Har hunnit med en hel del idag iaf, gött det. Jag ska lägga mig i soffan sedan och kolla på Skilda världar :) Fått låna boxar utav Sophia, man blir ju helt nostalgisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0