Det är fint

Åh vad gott det är med kaffe såhär på morgonen :) Me like alot. Vart tog solen vägen då? Tråkigt, jag som trodde det skulle bli fint väder idag, men icke. Jag har iaf dratt igenom med dammsugarn nu, det är alltid så härligt när man är färdig. Man känner sig både nöjd och känslan av att det är rent är oslagbar.

Igår dammtorkade jag överallt också, så nu är det bara att skura golven är det finare än finast. Får se om jag orkar det nu bara, funderar på att ta en dusch och göra mig iordning nämligen. Marika kommer ju som sagt sedan så då är det bra om man är klar :) hehe.

Igår var finaste Camilla här och grejade med mitt hår IGEN, det växer ut så fort på sidan och några slingor hade åkt ur, så vi fixade till det. Hon är så himla duktig och jag blir alltid lika nöjd när hon är färdig. Vi diskuterade lite om att man kan byta frisörer lite och variera sig, men det skulle jag ALDRIG göra. Innan jag gick till henne så hade jag inte hittat en enda som jag var riktigt nöjd med, så då är det bara dumt att prova. När vi var färdiga med håret så satt vi och pratade ett tag och bara umgicks, riktigt mysigt :) Sånt behöver man ibland och Camilla är ju sån otroligt fantastisk människa! Är glad att jag lärt känna henne.



Camilla & hennes underbara dotter Naemi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0