Då var det helg igen

Friday, i'm in love :)

Redan helg igen ja, denna veckan (precis som alla andra) har gått riktigt fort. Hur bra börjar inte denna fredagen då? UNDERBART väder ute och vi har gått en sväng med vagnen :) Jag skulle nämligen till tandläkarn. Ringde akut vid nio i morse och fick en tid klockan tio, så det var snabba ryck. Det visade sig att jag hade en infektion, så nu ska jag käka penicillin i 10 dagar och därefter dra ut en tand. Äntligen blir jag av med skiten, har sovit så himla dåligt de sista nätterna och behövt ta massa värktabletter för att det gjort så ont, så nu är jag glad över att se slutet på eländet.

Hur som helst, nu är vi hemma igen och jag ska ta mig en kopp kaffe medans Lovisa sover gott i sängen :) Därefter får vi se vad dagen bjuder på, kanske ska vistas ute ett tag iaf, det är ju riktigt skönt höstväder.


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

men usch då stackare!!! Inte roligt med tandvärk.. skönt att det som sagt ska bli fixat i alla fall!!! kramar

2011-09-16 @ 17:06:39
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0