Underbara dag!

Shit, denna dagen har verkligen gått förbi i raketfart :) Det blev en shoppingrunda på överby, riktigt härligt att gå runt och kika i affärer och dessutom handla, jag älskar det. Dock tycker inte Robin att det är riktigt lika kul, men han stod ut fint idag :) Min bror och jag är hejjare på att shoppa och kika på allt..

Jag fick dessutom min födelsedagspresent i förskott, jag är överlycklig :) ni får se i ett inlägg senare eller i morgon, så snart jag fotat iaf :) Har jag sagt att jag har världens bästa bror? Han skämmer bort mig ju :) hehe.. Som han säger "Inte bara lilla Lovisa som ska bli bortskämd, mamman också", finaste.



Dagens facelook :)

Nu ska jag ge mat till min älskade prinsessa, som förövrigt vart hur underbar som helst idag :) bara laget i vagnen och sovit hela tiden! Sötnosen..

Det blev ingen tid för tatuering idag :/ vi hann inte åka in till stan! Bror hade bråttom hem till träningen, vi tappade ju tiden totalt när vi gick runt där, hehe.. Får boka en annan dag istället, inte hela världen..

Kommentarer
Postat av: MADDES

Nu är dagens blogg utsedd, gå in och kolla om det var du som vann. Hade du inte turen med dig idag? Då är det bara att anmäla sig på en gång för jag har dragit igång en ny dagens blogg i samma inlägg!!

2011-05-24 @ 21:06:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0