Torsdag

Klockan tickar iväg snabbt när man har mycket att stå i, tråkigt men sant. Ibland funderar jag på hur man kan känna så med tiden, för den går ju alltid lika snabbt :) Det är konstigt, haha.

Hur som helst, nu har Lovisa somnat igen och jag ska göra mig i ordning! Därefter in till morfar en sväng och sedan ska jag ner till Edet för att träffa finaste Malin! :) Det blir nog en fika på cafeét, mys.

Senare ikväll kommer dessutom svärmor hit och hälsar på, det blir trevligt. Annars vet jag inte vad dagen bjuder på, men det känns som att det räcker gott och väl, behöver ju andas emellan, hehe.

I morgon ska jag dessutom träffa söta Camilla & magen :) hihi! Det ska bli super skoj, det var nämligen ett tag sedan vi sågs, så vi har nog en del att ta igen!

Ne, nu ska jag fixa mig som sagt :) Ha en fin dag sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0