Tisdag

God morgon, igen :) Har satt mig ner och käkar nu frukost, riktigt gott för jag hade hunnit att bli väldigt hungrig under natten, det brukar jag inte bli annars. Min morgon började med att ge mat till Lovisa och sedan har jag satt igång en maskin med tvätt, hängt upp en tvätt som tvättats under natten och gjort frukost. Kan knappt fatta varför jag inte går upp såhär tidigt varje dag, det är ju riktigt skönt att hinna med saker. Fast jag gillar ju att sova med ;) haha! Ett riktigt dilemma.

Under dagen ska jag hinna med en del som sagt, bland annat att färga mitt hår! Hoppas att det blir bra :) Fast ska bara göra det mörkare, så det lär inte vara några problem. Det ljusa sög åt sig väldigt mycket utav den förra färgen eftersom att håret var så himla torrt! Hoppas på bättre resultat denna gången istället. Vill ju vara fin nu när vi ska fota och allt.

Ne, nu ska jag käka upp här och sedan ställa ut torkstället :) Kläderna luktar ju så mycket fräschare och godare när de fått torka utomhus och nu när vädret tillåter så är det lika bra att passa på! Hoppas ni får en fin dag i solen kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0