Tisdag

God morgon :) Idag vaknade jag redan vid åtta, konstigt nog! Lillan sover vidare däremot, så jag passar på att käka lite frukost, dricker mitt te och njuter. Idag ser det ut att bli riktigt fint väder också, det gillar vi :) Nu kanske sommarn är här?

Annars då, sötnosarna Camilla & Malin kommer hit senare, runt ett typ. Det blir lite lunch och fika och självklart massa prat! Ser jag fram emot :) Därefter blir nog dagen rätt lugn, ska städa och plocka ordning lite här hemma bara.

Jag hämtade ut mitt paket från H&M igår också, riktigt fina grejer och allt passade utmärkt :) Glad tjej, kan visa er en annan dag! Har ju fortfarande inte visat mina kläder som jag fick utav världens bästa bror! Det kommer också, det har vart alldeles för mycket på sista tiden, jag måste komma ikapp mig själv först, innan bloggen :) hehe..

Hoppas ni får en fin dag i solen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0