Tisdag

Goddagens :) Nu blir det förmodligen lite mer normal uppdatering igen! Det är ju både lättast och bekvämast att mobilblogga, men det blir ju dessvärre inte riktigt lika roliga inlägg då kanske. Vi kom hem från Danmark i söndags kväll och jag kan ju inte påstå annat än att det var riktigt gott att komma hem :) Jag hade saknat robin så fruktansvärt mycket också, vi har ju inte vart ifrån varann mer än 1 natt innan, då blev 5 ganska mycket. Bortskämd man är!

Vi hade iaf en underbar semester i Danmark, jag & Lovisa. Vi hälsade på släkten, shoppade, hade det mysigt & såg oss omkring. Gammelmormor är 97 år och fortfarande hänger hon med och är hyfsat allert, det är helt fantastiskt att se. Jag kan också tänka mig att leva så länge om jag får vara som hon ♥

Hur som haver, igår umgicks jag med min lilla familj och vi tog igen förlorad tid, hehe. Dessutom var vi på BVC och vår lilla tjej är inte så liten mer. Hon har gått upp 2 kg på snart 6 veckor. Det är väldigt mycket :) Men jag är glad för det, då mår hon bra iaf. Vi har gått upp till strl 56 i kläder nu också, det känns konstigt att behöva säga hejdå till de söta små kläderna i strl 50, men det är dags.



Den största kärleken i mitt livJag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0