Sovmorgon

Goddagens :) Klockan är redan halv ett och jag har inte hunnit med mer än göra ordning lillan och käka frukost. Vi tog oss en rejäl sovmorgon idag, det behövdes med tanke på att jag faktiskt sovit som en kratta i natt, hur jobbigt som helst. Iaf, nu är vi vakna och mätta och belåtna, det är huvudsaken.



Gjorde mig en smaskig frukost idag :)

Annars vet jag inte vad dagen bjuder på, tänkte att jag skulle åka till mamma och hämta hennes symaskin. I natt när jag inte kunde sova så rensade jag ur lite kläder som jag inte använder och tänkte sy om dom och se i fall de kommer till bättre användning då :) Vi får se. Det är inte alls säkert att jag är så duktig på det, men provar man inte så kan man heller inte veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0