Söndag

Goddagens :) Morgonen har gått åt till att käka frukost, fixa i ordning lillan, duscha & fixa mig själv och greja lite här hemma. Det är inte fy skam det :) Dock är det så härligt väder, så man längtar ju bara ut.

Vid två ska jag på dejt med Marika :) hehe! Det ska bli riktigt trevligt att äntligen få ses och ta igen förlorad tid, så att säga! Därefter är vi bjudna på middag hos svärföräldrarna, gott som tusan. Så detta ser ut att bli en riktigt trevlig dag.



Jag testade på att köra med läppstift idag, kan inte bestäma mig om det är snyggt eller inte :P Får fundera ett tag till. Det kan ju bero på att man är ovan också, för jag har alltid bara kört läppglans eller lypsyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0