Söndag

God förmiddag alla fina :) I natt har jag sovit riktigt gott, lillan vaknade en gång och skulle ha mat men mer än så var det inte, tack! Jag är väldigt tacksam för att jag får sova såpass mycket, hon är guld :)

Det är riktigt tråkigt väder ute idag också, det gillar vi inte! Jag vill ju ha varma dagar med sol :) hehe. Fast det kommer väl, hittills har vi ju haft det riktigt bra för att vara så tidigt! Man får hoppas..

Idag har jag en hel del att stå i, så jag ska faktiskt sätta igång strax :) Ska bara dricka upp mitt te! Hoppas ni får en fin dag goingar :)

P.s har inte denna helgen gått sjuuuukt fort? :/ Uuuh, det var det här med tiden igen, det springer iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0