Soffmys

Idag är det riktigt grått och trist ute, dessutom blåser det något fruktansvärt mycket. Man blir inte direkt sugen på att gå utanför dörren iaf. Jag har faktiskt suttit i soffan och njutit utav en kopp te och lugnet, haha. Lillan har sovit och pappsen har tränat! Det är ganska gott att bara sitta och göra ingenting ibland, för det är inte ofta jag klarar av det, speciellt inte om det finns saker att göra här hemma.



Nu ska jag laga lite mat :) Därefter kommer troligen Malin hit på lite besök, ska bli trevligt. Senare under kvällen ska vi hinna med ett besök hos bästa bror och även en sväng till svärmor :) Dagen har vart lugn och fin, kvällen blir mer fartfylld, men jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0