Sidecut

Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så, hade bestämt mig för nej eftersom jag var lite osäker. Fast när Camilla nästan klippt färdigt allt hår så kom vi in på det och då började jag fundera igen! Både Robin & Camilla tyckte att jag passar så bra i det och jag gillar det ju själv, så efter en stunds funderande så bestämde jag mig och här är resultatet:



Kanske inte så jätte bra bild, men ändå :) Ni ser ju hur det blev iaf, vad tycker ni?
Som alltid när jag vart hos Camilla, så är jag super nöjd :) Tusen tack söta rara!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så mycket!



Fint ditt hår blev! :)

2011-05-19 @ 20:05:03
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Malin G

Waaa vågat! Men mycket snyggt!:) Vill se IRL imorgon:.) hämtar dig 16.30 pööss babe

2011-05-19 @ 21:02:45
Postat av: Camilla

skitsnyggt!!!! =)

2011-05-19 @ 21:03:57
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0