Rensning

Fredagskväll, jag & min lilla älsklingslovisa är själva. Robin är iväg och blir borta över natten,  ogilla det.   
Jag hatar att sova utan honom, det är jätte jobbigt. Jag tror minsann jag blivit lite bortskämd med det där, för vi har inte sovit utan varann såhär mycket innan. Fast jag överlever det med :)

Lovisa ligger i sin babysitter här bredvid min på golvet och sover, hon har sovit sedan åtta och kommer förmodligen sova en stund till :) Sedan är det dags för mat och därefter läggdags för oss båda! Ikväll har jag sysselsatt mig med att greja här hemma en hel del, försökt att röja bort onödiga saker och få lite ordning. Jag har även rensat lite i mina garderober och försökt att göra mig av med en del, fast det är svårt :/ Jag har alltid haft sån separationsångest med mina saker/kläder, det är riktigt jobbigt eftersom att jag knappt använder hälften utav alla kläder, skor & väskor som jag har samlat på mig.

Det brukar alltid bli så att jag tänker: "Ah, fast den kanske jag kan använda till dom där byxorna NÅGON gång" eller "Den kan ju alltid vara bra att ha, ifall att" osv.. Någon som känner igen sig? Jag antar att det är dags att klippa banden mellan mig och de där tankarna, för jag behöver mer plats nu :) hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0