Promenera

Hallå där sunshines :) Jag klev upp efter att jag gett Lovisa mat vid sju, det är ovanligt för att vara mig, då jag brukar somna om hur lätt som helst. Fast som jag skrev tidigare, man blir mycket mer pigg om man får sova igenom, utan att behöva vakna och ge henne mat mitt i natten. Därefter satte jag på henne kläder och la henne i babysittern en stund, medans jag kokade kaffe till mig & älsklingen och sedan väckte honom. Runt halv nio gav vi oss ut på en långpromenad, dessvärre var jag tvungen att ge upp efter halva eftersom min mage inte vill samarbeta :/ Det är så himla tråkigt med min mage, för i de mest olägliga tillfällen väljer den att krångla. Jag som var sjukt motiverad till att gå och allt, det är kass. Fast det blev ju iaf 40 min i rask takt + mördarbacken här vid oss, hehe. Så jag är ju hyfsat nöjd ändå. Jag tänkte ta mig en promenad ikväll också, för att väga upp det jag missade nu.

Det är hur skönt som helst att vara uppe i tid ju, man hinner jätte mycket mer! Vi brukar nästan inte vara uppe förrän nu egentligen, så det är gott, jag märker hur mycket mer man kan göra. Det är svårt att gå upp när man är så himla trött som jag brukar vara bara, det är ju det.

Nu har jag fått i mig lite frukost iaf, grova mackor med keso, advokado och skinka, det är super gott. Jag har också börjat dricka proviva, tänker att det kanske kan vara bra för min mage, men jag har dessvärre inte märkt någon skillnad :/ men men.. Nu ska jag ta mig en kopp te och mysa i soffan en stund! Later :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, du får ta det lugnt vännen. Men 40 min var ju superbra!!! =) Jag måste också bli duktigare på ut och gå min kondis just nu är värre än värst. Blir att anlita Malin sen efter sommaren. haha.. =) kram

2011-05-18 @ 11:08:39
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0