Onsdag

Goddagens fina :) Jag hade verkligen problem med att komma upp ur sängen i morse, det blir så när det är så tråkigt väder och dessutom har lillan vaknat och velat ha mat 2 ggr :) Det är jag inte riktigt lika van vid, antar att jag blivit lite bortskämd med sömnen, hehe..

Det verkar inte som om att det blir något liseberg idag iaf, vädret är ju inte direkt så bra! :/ Så himla trist ju, jag hade sett fram emot det och jag ställde dessutom in min träff med Camilla för det ju! Hon skulle klippa till luggen lite grann och sådär.. Well, sånt händer!

Jag vet inte riktigt vad dagen bjuder på annars, ikväll kommer Sophia & Malin hit iaf, det ska bli riktigt trevligt för det var väldigt längesedan nu! Så det ser jag iaf fram emot :)



Dagens facelook :) inget smink, tänkte skippa det idag..

Det var någon som undrade vart den randiga tröjan till Lovisa var köpt och svaret är Åhlens! :)

Kommentarer
Postat av: malin

helt sjukt hur vacker du är, sminkad som osminkad - en naturlig skönhet helt enkelt! <3

2011-05-25 @ 13:14:03
URL: http://emb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0