Nu är vi hemma igen :) Först blev det en s...

img_2684 (MMS)

Nu är vi hemma igen :) Först blev det en sväng till Edet för en fika med sötaste tjejerna, anna & Camilla! Det var kanon trevligt, som alltid. Därefter gick vi till banken och fixade med lite saker som skulle fixas, känns gott att ha det avklarat! Vi hann hem och mellanlanda för att sedan åka en tur till Trollhättan med bästa malin <3! Det var nog den snabbaste vändan till Trollhättan som jag vart med om, vi som annars brukar kunna gå runt i flera timmar. Fast hon var hungrig som en varg och jag hade problem med min j*vla mage :( som alltid! Blir så trött på skiten. Det var anledningen, annars hade vi förmodligen blivit kvar mycket längre ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon är så himla söt Lovisa! =) Tråkigt att ni inte hann gå längre i affärer, men då går det i alla fall inte åt lika mycket pengar.. måste tänka positivt haha... ;)

2011-05-20 @ 20:35:40
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Såklart man få säga det om sitt eget barn. Kan tänka mig att när man får sitt eget så är det nog helt klart det finaste man har sett. Men kommer bli svårt för mig och Jesper att slå Lovisa. haha.. Jespers mamma sa i alla fall att Lovisa var hur söt som helst förut när vi pratades vid på telefon! =)

2011-05-20 @ 21:17:48
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0