Lördag

Åh vad det är underbart att vakna till sol på morgonen, man blir genast pigg & glad. Efter att lilltjejen fått mat runt 8 så valde hon att somna om igen, så jag har haft gott om tid att duscha, klä på mig och käka frukost. Dessutom hinner jag ju sitta här också, det är inte fy skam ibland :)

Så snart hon vaknar ska jag bada henne och göra ordning henne också! Därefter vet jag inte vad dagen bjuder på, skulle behövt röja undan lite här hemma, men det känns som om att man kan göra bra mycket roligare saker i detta fina vädret. Kanske en promenad iaf? Det hade vart gott :) Får se vad älsklingen säger sedan, just nu är han ute på områder och vårstädar, skönt att slippa det, hehe!



Lovisas första bad när hon kom hem :) Hon älskar att bada, vilket är hur bra som helst för vår del, så slipper man få ont i hjärtat av att hon skriker när det är dags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0