Läggdags

Vi kom hem för nån timme sedan, det blev en lång och väldigt mysig fika hos svärföräldrarna :) Alltid trevligt att göra något och dessutom blir de alltid så glada när vi hälsar på. Innan dess käkade vi en bit mat med Mikael (Robins kusin) i solen, sedan så satt vi där och tjötade en stund. Man får passa på att njuta utav solen när den är framme och dessutom är det ju riktigt gött att bara "vara", inga måsten. Lovisa har sovit större delen utav dagen idag, bara vaknat och velat ha mat emellan! Hoppas bara att hon sover i natt också, annars får mamma vara vaken, hehe. Snällare och goare unge får man leta efter :) Jag älskar min lilla flicka!

Nu börjar klockan bli ganska mycket, dags för sängen :) I morgon ska jag besök min kära vän Marika! ♥ Har sett fram emot det länge nu. God natt & sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0