Läggdags

Så var dagen slut och jag ska strax gå och lägga mig hos mina älsklingar :) Den ena ligger i vaggan bredvid sängen och den andra i sängen, jag tror minsann jag hörde lilla Lovisa pladdra lite precis, det innebär också att hon vaknat och snart ska ha mat igen :)

Jag har spenderat kvällen med att klippa lite i mina jeans som jag aldrig använder! Det är ju lika bra att göra på det viset än att slänga dom, nu kan jag ju använda dom också. Jag är inte direkt någon "jeans-tjej" men ändå envisas jag med att köpa det och så blir de liggandes, så nu ska de komma till användning i sommar. De jag har klippt hittills har jag inte tagit kort på innan och efter, men det kanske jag ska börja göra på de som är kvar? :) Får se..

Nu sitter jag i soffan och dricker lite skogsbärste, läser bloggar och har lite tid för mig själv. Njuter utav lugnet och av att faktiskt varva ner, det har vart en fartfylld dag! Tog tag i lite saker som skulle fixas här hemma också efter det att vi kom hem förut, så jag känner mig redig :)

Just det, i morgon ska vi åka till Liseberg om vädret tillåter :) Det ska faktiskt bli himla skoj! Hoppas bara att det är finare än idag, för annars åker inte jag någonstans alls, då strejkar jag, haha..



Nee, god natt mina fina :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0