Klippning



Imorgon ska jag äntligen få klippt mitt fågelbo, fy tusan vad det är slitet nu!
Jag tackar gudarna för att Camilla vill klippa mig även fast hon är höggravid,
snällare människa får man nog leta efter länge! Ställer alltid upp ♥
Jag vill ju inte gå till någon annan frisör, jag är alldeles för nöjd med Camillas jobb,
har inte hittat någon frisör som jag vart nöjd med innan jag gick till henne.
Känns dumt att byta nu då! :) hehe.

Det blir nog bara topparna som ska klippas iaf, så det går nog snabbt och lätt.
Funderade på sidecut ett tag, men jag vågar inte det.
Har ju haft en fläta där några gånger nu för att testa och sådär,
men så tänker jag att jag faktiskt kan ha det då om jag vill ha sådan frisyr.
Istället för att raka av allt hår där, eller vad tycker ni? :) Någon som vill tycka till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0