Fantastiskt

Åh jag har haft sån himla fin och bra dag :) Först låg vi kvar i sängen och gosade med Lovisa en bra stund, jag njuter utav varje sekund jag kan, för hon är det bästa som hänt mig. (Jag vet att jag tjatar om det, men ni som har barn fattar och ni andra kommer fatta när ni får det, hehe) När vi väl kommit upp och gjort oss klara så drog vi oss ner mot Edet för en fika med fantastiska Malin på cafeét! Det var lika trevligt och mysigt som alltid :) Hon är mest ute efter att gosa med Lovisa iofs, men en del prat blev det allt också.

Efter 2 timmar där så gick jag & Lovisa hem till min bror! Där fick jag lite kaffe och bror&syster prat som jag behövde väldigt mycket idag. Tack för att du finns ♥

När vi sedan var klara där så gick vi in till fina Sophia också, heh. Där blev det en hel del prat också, hon är allt bra underbar den tjejen!

Så ni kan ju tänka er att vi haft en mysig dag :) Massa fikor och prat med nära & kära, hur bra? Jag älskar det. Nu ska jag mysa med min älskade prins och min dotter, käka lite puffar med fil och bara ha det gott. I morgon blir det hembesök från BVC också, ska bli spännande och se hur mycket lillan gått upp nu, hon växer ju som tusan.

Dessutom kommer Anna hit också, det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Henne har jag inte träffat sedan innan Lovisa kom, tråkigt nog. Det blir ju så ibland, det är inte alltid det går ihop sig, men nu är jag jätte glad att det äntligen ska bli av :)


Kommentarer
Postat av: Mikailmaja

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-18 @ 06:42:20
URL: http://mikailmaja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0