Dop

Nu har jag ringt och bokat en tid i kyrkan så att min lilla prinsessa kan bli döpt. Vi diskuterade mycket fram och tillbaka om vi skulle döpa henna och kom fram till att det blir bäst så. Sedan när hon blir äldre är ju valet hennes eget :) Det känns iaf bra att ha det fixat, så slipper man tänka mer på det. Nu är det bara alla andra tusen miljoner detaljer att tänka på, så det är ju bara att börja fundera och greja. Det är ett tag kvar, men jag gillar att vara ute i god tid.



Så var det ju det här med dopklänning. Både jag och robin har en på var sida som gått i arv, så det blir svårt vilken man ska välja. Vi kanske helt enkelt inte tar någon utav dem och istället köper oss en egen. Så påbörjar vi vår egen, med vår lilla familj som förhoppningsvis växer med tiden. Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0