Äpple & Kanel

Då är vi hemma igen, efter det att älsklingen kommit hem från sin lilla resa så åkte vi hem till mamma en sväng. Jag skulle låna symaskinen, men kom fram till att det är bättre jag åker dit och pillar med det istället! Det blir så krångligt att släpa fram och tillbaka med den. Vi fick jätte god mat också, kycklig, potatisgratäng och sallad, mums :) Därefter blev det lite fika och sedan sa Lovisa ifrån, så vi åkte hem.

Nu sitter jag och njuter utav mitt nya te som jag köpt idag :) Äpple & kanel, hur gott som helst ju. Tycker det är roligt att köpa ett nytt te lite då och då, man tröttnar ju om man alltid dircker samma. Förr drack jag inte ens te, det blev mer och mer under min graviditet att jag drack det. För innan har det alltid vart kaffe, i alla lägen. Fast jag dricker fortfarande kaffe asså, massa kaffe :) haha!



Jag köpte även camomille te idag, det ska jag dricka för min mage och så ska jag använda det till lillans öga. Det skulle tydligen vara bra att dopa en pads i camomille te och sedan tvätta hennes öga med det, enligt mormor! Jag testade det när vi var i Danmark och det funkade super bra, nu har det börjat komma tillbaka igen, så nu tar vi en ny kur då :) (Hon har ju lite gegga i ena ögat och det ser inte alls roligt ut, det är tydligen ganska vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0