4 veckor

Åh, idag är vår lilla tjej 4 veckor, på lördag blir det 1 månad.
Tiden går så himla fort och hon växer som tusan!
BVC var ju som sagt här idag och vägde henne & pratade lite.

Lovisa har gått upp jätte bra i vikt och det glädjer mig, för det innebär att jag har bra och mycket mjölk i brösten! Jag var ganska nojig innan hon kom, att jag inte skulle kunna amma, men det har ju gått kanon bra. Är överlycklig för det ♥ Idag vägde hon 4620 gram. Så totalt har hon gått upp 1560 gram sedan hon föddes, dessutom är hon 4 cm längre och huvudomfånget är 3,5 cm större. Våran lilla tjej är inte så himla liten längre, sepciellt inte om man jämför med för 4 veckor sedan! Det är sjukt hur fort det går och det är därför man ska passa på att njuta till fullo, det fattar ju jag, heh ♥



En alldeles färsk Lovisa :) Älska!


Kommentarer
Postat av: Camilla

vad bra att hon växer på så mycket!!! Som du säger man är så orolig för att inte amningen ska fungerar. Jag ha inte fått någon mjölk ännu, så man är ju lite orolig.. hoppas det kommer snart.. Ska bli spännande att träffa er båda och se om jag tycker att lovisa har blivit större sen sist. =) Fattar inte vart tiden tar vägen, den flyger verkligen iväg. kramar

2011-05-04 @ 19:58:17
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Olivia

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 12:20:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0