Torsdag

Hallå alla fina :) Hur mår ni idag? Själv mår jag super, har sovit som en prinsessa inatt. Det har vart otroligt skönt och när jag vakna i morse så kunde jag knappt fatta att jag faktiskt bara vaknat en gång :) Super! Hoppas detta håller i sig, för man blir ju så mycket mer utvilad om man får sova ordentligt. Vaknade utav mig själv vid nio idag, det är ju ganska bra, för att vara mig. Tog mig därefter ett bad, fixade mig och nu har jag precis käkat min frukost :) Bra start på dagen!



Bilderna blir usla med camen när ljuset ligger på så där bak :/ Sry!

Senare idag ska jag iväg med bror min till Trollhättan, han skulle fixa med sin telefon och kika lite i affärer så jag hänger med som sällskap :) Det är alltid trevligt. Dock är det så himla störande att man ALLTID hittar saker när man inte ska och så när man väl ska ha något, så hittar man INGET. Någon som känner igen sig? Det är kass.

Detta blir iaf en bra dag, det känner jag på mig :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0