Torsdag

Torsdag, det innebär att det snart är helg IGEN! Vilket också innebär att det endast är 9 dagar kvar tills BF ♥ Jag längtar galet mycket, samtidigt som jag är rädd som tusan. Tänk egentligen vilken stor grej det faktiskt är, jag ska bli mamma :) Aaaaah!

Nivet sånna där dagar då man vill göra så himla mycket men får inget gjort alls? Har haft ett par sådana de sista dagarna faktiskt, känner mig allmänt seg, trött och orkeslös faktiskt. Samtidigt som det faktiskt kryper i mig och jag vill greja och ha mig! Eeh, tror inte att jag gör mig så förstådd, haha.



Dagens jag! :) Idag ska jag gå och hämta min lillebror från dagis och umgås med honom ett par timmar! Det ska faktiskt bli himla mysigt. Förmodligen kommer han vilja kolla på Nicke nyfiken, leka med lego och springa runt. Det är okej :) Jag gillar det!

I morgon ska jag ha en sån där riktig städardag tror jag, hela huset ska städas och förmodligen kommer det att ta hela dagen! Får se om jag orkar, det är ju faktiskt Fredag i morgon? annars blir det på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0