Tisdag

Sorry för jätte kass update det sista :/ Har inte riktigt fått tiden att räcka till känns det som. För i Söndags vaknade vi upp pigga & glada, det var fint väder och allt. Vi gick över till mormor & morfar för en liten fika & kaffe, det var trevligt som tusan. Därefter bestämde vi oss för att skruva ihop bebisens möbler, det blev iaf ett färdigt skötbord. Spjälsängen är kvar nu, sedan är det mesta färdigt för den lill* att titta ut. Det kändes riktigt gött att få det ordnat, för rummet är färdigt nu egentligen. Det är bara lister som fattas och de kommer ju som sagt på Torsdag, så nu är det bara att vänta! :) Ni ska ju få se lite kort också när det är helt klart.

Efter att vi snickrat färdigt och jag städat klart så åkte vi och käkade lite och sedan blev det ett besök hos bror min! Älsklingen stannade kvar där med grabbarna och spelade en stund och jag åkte hem till morfar och dom och spelade lite kort. Trevlig söndag!

Igår blev det en hel dag tillsammans med familjen! Jag var inte hemma förrän elva på kvällen :) Det känns så himla underbart att vara med sina nära & kära nu! :)



Dagens me :)

Idag är det dags för ett besök hos Barnmmorskan igen, ska bli spännande att se vad hon har att säga :) Hoppas bara att allt ser lika bra ut som vanligt!

Annars har jag inte mycket planerat för idag, skönt det :) Dessutom skiner solen idag också, me love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0