Står i valet och kvalet

Jag har lite halvt panik här hemma, sitter och irriterar mig på mitt hår och mina naglar, jag vill fixa till NU. Känns dock inte speciellt smart att åka och sätta sig på en salong just nu, tänk om det sätter igång osv. Jag får väl pinas ett litet tag till, men ni vet väl hur jobbigt det är när man stör sig på saker? Man vill ju bara fixa det pronto.

Under de senaste dagarna har jag funderat mycket över mitt hår faktiskt, det är fruktansvärt slitet och behöver absolut klippas en del! Sedan så ska jag plocka ur löshåret också, det är dags nu känns det som. Plupparna är i vägen ganska mycket och så fort man drar handen genom håret så fastnar man, hehe. De två sakerna är bestämda, men nu till det svåra, hur ska jag färga mig? Funderar starkt på att gå tillbaka till det mörka, eller kanske bara bli ljusbrun? Ah jag vet inte, det är riktigt svårt och därför är det väl kanske tur att jag får vänta ett tag innan jag kan fixa det.



Mörkhårig VS Blond



Det som stör mig mest är att mitt ganska fina självfall faktiskt försvann när jag började färga håret ljust :/ Det är tråkigt som tusan!

Men tillbaka till frågan, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Mörkt! Det var jättefint på dig!!

2011-03-31 @ 15:17:31
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Camilla

hihi.. gumman då.. Det är inte lätt med hår ;) Mitt löshår rök i tisdags, så skönt att bli av med det, man tröttnar verkligen efter ett tag. Men tråkigt att få kort hår igen, men det växer ju ut så småningom. =)Jag kan komma o hjälpa dig med håret nån dag =) Bara du bestämmer vad du ska hitta på! Men förstår att du är trött på löshåret nu i alla fall ;) Du är lika fin i ditt mörka som blonda! En skönhet klär i allt! =) kramar

2011-03-31 @ 20:32:39
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0