Snöööö?!?!?!?!!

Haha, nu kom mobilinlägget som jag skicka igår! Knas att det kan dröja så, skit samma. Det är ju iaf långt ifrån att man kan ta en kaffe i solen idag, det SNÖAR igen. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, antar att det bara är att gilla läget.

Fast jag måste erkänna att jag trodde verkligen att våren var här på riktigt denna gången, men jag hade väldigt fel måste jag säga. Det ger väl sig snart! :)

Då har vi haft besök utav svärfar + sällskap :) Mycket trevligt! De chansar på att den blir en pojk som kommer ut, så nu har det jämnat ut sig en hel del. För till en början trodde alla jag prata med tjej nästan, nu är det lite mer 50/50 :) Jag blir glad vad det än blir, så länge det är välskapt!



♥ Fina bilder, utav Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0