Onsdag

Oj, tiden har sprungit iväg idag och jag har inte haft en tanke på att blogga. Knasigt :)

Större delen utav dagen har jag spenderat hemma hos morfar, vi har druckit kaffe och jag har blivit något klokare, som alltid efter ett tag med honom. Det är rätt sjukt hur mycket han vet och hur mycket om världens osv han kan suga in i sin hjärna. Det är ju faktiskt bra för min del, jag lär mig alltid något nytt.

Dessutom har jag hjälpt dom att fixa med deras pensionspapper, inte det roligaste men det är klart att man ställer upp. Det behövde göras och de hade inte så mycket koll, jag fixade med det mesta! :) Känns bra. Kanske ska bli kontorist, som sitter med papper hela dagarna? Haha, njae det blir förmodligen för tråkigt i längden.

Nu har jag iaf lagat mat till mig & älsklingen och han ligger utslagen på soffan. Gott var det och nu ska jag snart fixa och greja lite här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0