Onsdag

God förmiddag :) Idag vaknade jag runt halv tio och var pigg! Har sovit riktigt gött i natt faktiskt, det är rena himelriket att få en god natts sömn nu för tiden. Då var det Onsdag idag, en dag med fika och möjligen fotografering tillsammans med Malin :) Det beror lite på om hon fått tag på något minneskort, hoppas! Vi tänkte ta lite fina bilder på magen och sådär, alltid kul att ha sedan. Dessutom är Malin sjukt duktig på att fota med! :)

Innan dess tror jag att Anna skulle komma hit en sväng också, det är på tiden för vi har inte sets på ett bra tag nu! :) Hehe, man får passa på och ta igen! Ska hur som helst bli trevligt.

Nu drar jag över till morfar en sväng, tar mig en kpp kaffe och ser hur han mår idag! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0