Måndag

Tiden rusar iväg, men bra är väl det antar jag :) Riktigt härligt väder idag, det gillar vi. Snön som kom igår är borta och i solen är det faktiskt ganska behagligt. Jag har druckit kaffe med morfar idag, som alltid ♥ Jag lider så med honom när  jag ser hur ont han faktiskt har i sitt knä, surt att han ska gå och dras med det! Läkarna är riktigt sega och har inte ens skickat ut en remiss ännu :/ ILLA.

Annars då, hittills har jag grejat lite här hemma! Fixat med alla tusen miljoner papper, ringt viktiga samtal, tagit ordning på disken och dessutom tvättat :) Det händer minsann saker när man sätter igång! :) Skönt det.



Mitt ena öga har spökat hela helgen också förresten, vet inte riktigt vad det kan vara? Det är svullet, lite rött ovanpå och så geggar det :/ USCH! Man kan till och med se att det är något galet på bilden, haha.


Kommentarer
Postat av: marika

kanske en liten ögoninflammation? eller så kanske du har gjort som jag brukar? råkar få tvål i ögat :P hehehe



love you <3

2011-03-29 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0