Lördag

God dagens :) Då börjar även denna dagen lida mot sitt slut, kanske inte riktigt men nästan. Hur som helst så har jag haft en underbar dag och det härliga vädret har ju knappast gjort det sämre. Man blir så himla glad när solen skiner och det känns verkligen som om att våren är påväg nu :) Det gillar vi.

Jag började dagen med att åka och kolla på fotboll tillsammans med mormor och morfar, bror min skulle ha spelat men kunde ej pga skada :/ mindre kul. Fast det var iofs skönt att bara få komma ut i friska luften, det kändes hur gött som helst när man kom hem igen och nu kommer jag nog sova som en stock inatt. Hur som helst blev det lite kaffe hos mormor och morfar, (gott när man är så frusen) sedan kom min prins hem igen :) Kändes som en hel evighet utan honom ju! ♥ Skönt att ha honom hemma igen! Nu har vi käkat mat och handlat lördagsgodis, ikväll blir det mys för hela slanten.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll, vi hörs mer i morgon :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0