Lördag

Herrejösses vad tiden springer iväg, nu är det endast 2 veckor kvar tills BF, 2 VECKOR?! Kan inte fatta vart tiden tar vägen och jag tycker att det gått riktigt fort ju.

Helgerna kommer på löpande band och det tackar jag ju givetvis inte nej till :) Det innebär mycket mer tid med älsklingen än vanligt och dessutom brukar ju helgen bjuda på något mer skoj än vardagen.

Igår glömde jag totalt bort bloggen, jag ar förövrigt blivit väldigt glömsk, knasigt? Brukar alltid ha koll på saker och ting, men inte längre. Kanske beror på att jag har mycket i tankarna nu bara. Justdetja, igår var det. Jag spenderade dagen tillsammans med min bror en sväng, en fika med Malin och sedan umgicks jag med min familj. En mycket fin fredag om ni frågar mig :) Dessutom fick vi ihop spjälsängen också, så nu är även den bäddad och klar, det känns så skönt för varje steg man är klar. Rummet väntar förövrigt fortfarande på sina lister, de hade inte kommit i veckan och det verkar som vi först får dem i nästa vecka :/ Rätt surt när vi tänkt göra klart allt i helgen!

Hittills idag har jag iaf hunnit käka frukost, bada, fixa mig, dammsuga, tvätta och vika tvätt. Det ni :) Inte illa.



Nu vet jag inte vad resten utav dagen bjuder på, men det lär jag märka. Det kanske bara blir slappt, men det gör inte så mycket det heller. Fast helst vill jag ju hitta på något, men min sambo verkar inte riktigt lika peppad på det :/ Så vi får kolla på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0