Kvällspromenad

Då har vi tagit oss en promenad, jag & älsklingen :) Det var faktiskt riktigt gött att få röra lite på sig och så ska jag ju inte sticka under stolen med att det är ihopp om att det ska hjälpa bebisen på traven :) hehe. Vi passade även på att gå en sväng förbi mamma och säga hej, det blev hon glad över! ♥

Nu inväntar jag Sophia som ska komma hit en sväng, vi ska dricka lite te och snacka ikapp om det senaste, hehe. Jag måste ju hänga med i vad som händer, även om jag inte kan närvara! Nyfiken som man är :)

Later :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

hoppas hoppas det blir en liten bebis inatt nu då =) hihi...

2011-03-30 @ 19:16:55
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, jag hade kanske räknat med att fått halv eller nått. Men få se, få göra ett försök annars få jag ta ut min semester. Ha redan bestämt att jag bara ska jobba april ut, sen ska jag njuta riktigt av graviditeten. =) kramar

2011-03-30 @ 19:24:31
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0