It's time

Måndag 21 Mars, god morgon :) Idag är jag en tjej med mycket grus i ögonen, har sovit kasst som tusan i natt och så ringer klockan vid åtta, usch. Det var riktigt hårt att ta sig upp, men det gick. Har nämligen vart hos Barnmorskan idag, allt såg fint ut som vanligt. Nu trycker den lill* på väldigt mycket neråt också, därav sömnbristen i natt, men det är ju inte så konstigt eftersom det faktiskt inte är så mycket plats där inne nu, heh.



Nu funderar jag på om jag ska vila lite grann eller faktiskt sätta igång med städningen som aldrig blev av i helgen? Hm. Egentligen så behövs båda delarna, så kanske ska vila först och städa sedan! :) Härligt att jag dividerar med mig själv när jag skriver, haha.

Igår besökte vi söta lille Vincent, han har vuxit till sig jätte bra nu och väger hela 4 kg :) (Vincent är robins brors son, för er som inte vet) När man satt där och höll i honom så kan jag ju lova er att min längtan blev dubbelt så stor om det ens är möjligt.

Därefter fick sig Camilla & Jesper ett besök också, vi käkade lite mat och kollade på tv :) Väldigt lugnt, trevligt och mysigt, som alltid! :) Camilla är ju också med barn och ska ha om ca.12 veckor, så himla vacker är hon och magen är riktigt fin!


Kommentarer
Postat av: malin

helt sjukt vad vacker du är hjärtat!

2011-03-21 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0