Inredning utav babyrummet

Det här med inredning är ju något som jag älskar att pyssla med och har alltid gjort. Nu står jag dock ganska still, det känns rätt sjukt med tanke på att det borde vara så skoj. Jag pratar om att inreda bebisens rum, än så länge har den ju inte så mycket mer än skötbordet, spjälsängen, babygymmet, babysittern och en liten stol. Så det fattas ju en hel del kan man säga, det kanske blir lättare när man vet kön? Troligtvis, förhoppningsvis.

Den första tiden ska ju bebisen ändå sova inne i vårat rum, så det är egentligen ingen panik alls, men det hade ju vart så skönt att ha det avklarat ju. Vaggan är förresten på plats och bäddad nu också, kan ta kort och visa er sedan :) Den är väldigt fin och charmen med det hela är ju att Robin faktiskt sov i den som liten pojke.

Jag tror faktiskt att jag lägger inredningsbiten åt sidan tills vi vet om det blir pojke eller flicka, så kan man inreda ut efter det sedan och jag tror faktiskt att det kommer gå tusen gånger lättare då med.

Fast jag har hittat en möbel till som jag VET att vi ska köpa dit in:


Ikea :) Så himla fin! Dessutom väldigt praktisk då man kan ha saker i själva bänken! Tänk den med lite fina sittkuddar på. LÄNGTAR, vill sätta igång nu!

Dock har våra lister inte kommit ännu :/ Känns surt som tusan! När de är på plats så fotar jag Robins fina jobb med rummet åt er! Han har vart riktigt duktig, speciellt med tanke på att det är första gången han gör något sådant, frå grunden också.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller helt o hållet med dig vännen! Tänkte köpa en massa kul bebisgrejer i Stockholm men det är verkligen inte lätt när man inte vet vad det är för kön. Finns så mycket fint men då är det oftast i flick/pojk färger. Du få shoppa loss när bebisen kommit, det är ju inte så långt kvar!!! :) kramar

2011-03-15 @ 17:23:08
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0