Helgen är välkommen

Fredag och helg igen, det är rätt sjukt för jag hinner inte med. Det går ju så fort och alla som säger att tiden går långsamt det sista, inte vad jag märkt iaf. Kanske beror på att jag försöker vara sysselsatt så gott som hela tiden, om inte med det ena så med det andra, hehe.

Idag har jag hunnit med att dricka kaffe & prata med morfar ♥, tagit mig ett långt bad och fixat till mig själv lite (egentid) och storstädat huset. Det känns rätt gött att ha det gjort nu innan helgen, så att man bara kan gå omkring och njuta utav det fina och inte känna att man måste städa. Om ett litet tag ska jag sätta igång med maten också, för snart kommer världens vackraste hem.

Senare ikväll ska jag på dejt med Malin ;) hehe! Ska bli trevligt att träffas och tjöta lite faktiskt. Innan dess ska jag dock passa på att mysa lite med min prins, för han ska iväg sedan :/ Han blir dessutom borta över natten och det är inget jag ser fram emot. Vi sover ALDRIG utav varann, detta kommer bli en tuff natt, det känner jag på mig. Jag som inte ens kan sova innan han kommit hem om han är ute osv, usch.



Det är du & jag, det är vi. Föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0