Fredagskväll

God kväll :) Maten blev riktigt lyckad och efter att vi käkat så la jag mig och kikade på Gossip Girl, 3 avsnitt hade jag missat, så det var nice. Älsklingen sov och för dryga 2 timmar sedan så åkte han iväg, ledsamt. Det låter som om jorden ska gå under, och vet ni? Det gör den nästan för mig. Jag känner mig inte speciellt trygg utan honom!

Nu är det iaf upp med hakan, ska bege mig hem till bästa Malin strax :) Vi ska ha lite myskväll tror jag, hehe. Det är aldrig fel ju.



Ni ser lite utav min nya tunika som jag köpte igår, för ynka 90 kr på Pondus :) Sikket kap! Visar bättre bild på den i morgon. Ha en fin kväll :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

vackra Alexandra! roligt att fynda! =) Hoppas du få en bra helg! kramar

2011-03-05 @ 09:39:53
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0