Firandet

Igår firade vi ju som sagt söta Sophia som fyllde 21 år, det var riktigt trevligt och damerna är bäst ♥ Tänk vilken lycka att ha sådana vänner!

Vi började äventyret på vattenpalatset, där jag förvisso satt och tittade på men hade lika trevligt för det. Damerna hade lika skoj som man alltid hade där när man var mindre, detta SKA göras om och jag ska vara med. Igår valde jag att hoppa över eftersom det är ganska nära BF nu och jag vill inte riskera något. Jag måste även tillägga att Sophia var riktigt nervös innan för hon hade inte en aning om vad som skulle ske och Marika + min bror hade gjort ett bra jobb med att skrämma upp henne, bara för att liksom :) heh!

Efter badet blev det middag på TG i Vänersborg, riktigt god mat och en stunds prat och umgänge innan det var dags att åka hem igen. En underbar dag och Sophia var så värd det! Dessutom är det ju grymt kul när det uppskattas så, ni hade ordnat och fixat med allt så bra tjejer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0