19:e Mars

Lördag, underbart väder och jag är en lycklig tjej

Varje morgon ligger jag i sängen en stund efter att jag vaknat och funderar över när vår bebis ska kika ut, än så länge är det lugnt och fint. Troligtvis kommer det nog fortsätta så i en vecka till iaf, fast mer hoppas jag inte på. Har ingen större lust att gå över tiden faktiskt, men det är ju inget man själv styr över :)

Idag ska vi på middag hemma hos svärmor, det ska bli riktigt trevligt faktiskt! Nu var det ett litet tag sedan ju och dessutom lagar hon alltid gudomlig mat :) haha. Något annat står inte direkt på schemat, kanske ska försöka få städat lite grann och kört några tvättar. Det blev aldrig av igår och känner jag mig själv rätt blir det inte idag heller, det är ju faktiskt lördag, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0