Det är fint

Då har jag en nystädad lägenhet, det är en underbar känsla. Har gått igenom allt, från topp till tå om man säger så :) Emellan städningen kom Marcus förbi en stund, riktigt trevligt. Det var ju så längesedan vi umgicks, så det kom ganska lägligt. Dessutom fick jag ju en paus i mitt hårda slit, inte helt fel.

Nu är damerna nere i Tylösand, jag är ganska avundsjuk faktiskt. Vill också iväg någonstans, göra något skoj och bara slappna av lite. Det kommer :) Man får tänka så iaf. Lovisa är ju så mycket mer viktig än att åka bort.

Igår stack min bror till Kreta förresten, hur gött? Dock blev det ju fint väder här hemma också, men ändå. Det är ju alltid en speciell känsla att ligga vid stranden och känna den där "utlands-känslan".



Världens finaste ♥
Dock kan inte lillasyster låta bli att oroa sig lite, men visst hör det till? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0