Trött och en aning sliten

Hej på er :) Det blev inte så mycket mer uppdaterat igår, jag hade saker att göra och var dessutom jätte trött på kvällen. Känner mig fortfarande lite trött och seg, tror mest det beror på att jag inte kan sova på nätterna. Vaknar hela tiden, ligger obekvämt och är kissnödig stup i kvarten, uh det är ganska jobbigt. Jag som alltid kunnat sova utan några större problem, nu är det ett minne blott :P



Blev inga bra bilder framifrån idag, känner mig sliten!

Hur som helst, nu sitter jag och käkar lite mellanmål, musli och yoghurt! Det är faktiskt riktigt gott och jag som aldrig gillat musli så på det sättet innan :) Smaklökarna kanske har förändrats lite? Hoppas.

Dagen hittills har bestått utav ett besök hos barnmorskan, allt såg fint ut och jag håller mig bra. Hon blir lika förvånad och glad varje gång, jag med, alltså med vikten. Magen växer precis enligt kurvan och så länge den gör det är det bra. Så jag är glad för det :) Därefter blev det 2 koppar kaffe och lite kvalitetstid med morfar, som alltid på förmiddagarna, me like.

Nu sitter jag här, ska få besök utav Anna idag! Hon ploppar nog in någon gång efter tre, för då slutade hon jobbet, så det ska bli riktigt trevligt. Det var ett bra tag sedan jag träffade henne nu! Annars blir det matlagning och ikväll ska jag bort till Sophia & Marika :) Jag gillar det här med att man hinner träffa alla goa tjejer mycket mer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0