Svar på tal

Om det finns något som stör mig, så är det när människor som inte vet något om saker som de ändå ska yttra sig om. Varför lägga ner energi på andras liv? Jag undrar om det handlar om avundsjuka eller bara rent av att ni måste vara "duktiga"? Varför skulle mitt liv, mina val och min framtid vara något som ni har rätten att sitta och diskutera och analysera? Jag bara undrar. Sånt här kan göra mig riktigt arg, för jag förstår inte till vilken nytta det är och jag kan heller inte förstå hur kul det kan vara.



Jag har något helt fantastiskt framför mig och jag kunde inte varit lyckigare än vad jag är. Det här är precis allt vad jag önskat mig, så låt mig få njuta utav detta utan få höra massa skit. Det lilla liv som växer inuti mig är både önskat och planerat, SÅ VET NI DET.

Jag var bara tvungen att få skriva av mig och ge svar på tal, för det var nog det värsta jag hört.

Kommentarer
Postat av: maricona

Bry dig inte gumman, säger som sebastian fronda - vissa snackar skit för att dämpa sin avundsjuka ;

2011-01-10 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0