Söndag

Då var det söndag igen, helgen är snart över och det återgår till den vanliga vardagen. Fast för min del så känns det som om att det är måndag idag, för älsk är iväg och jobbar :/ Ogilla! Jag ska passa på att dra fram dammsugaren och dessutom plocka ordning lite, annars vet jag inte vad dagen erbjuder.

Jag funderar starkt på att gå upp och lägga mig i ett varmt och härligt bad, det lär ju jag förtjäna? Haha, jag kan iaf låtsas det. Tänkte att jag kunde ha en sån där riktig "Fixa-iordning-mig"- dag :) Det låter rätt gött och jag tror faktiskt att jag kör på det!

Senare i eftermiddag så kommer svärmor på besök också, det hade jag nästan glömt. Fast det lär bli trevligt, det är det alltid :) Dessutom lovade jag mormor att färga hennes hår, så detta kanske inte blir en sån tråkig dag trots allt, jag har ju iaf saker att göra, så det är bäst att sätta igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0