Så mycket bättre

Då ligger jag äntligen i sängen, efter en lång och väldigt bra dag :) En sån där feel-good-day.

Jag började med ett besök hemma hos Linda&Kendra, så härligt att äntligen få träffa dom. Kendra är ju bara så himla söt, det gjorde ju att man längtar efter sitt eget barn ännu mer. Hur som helst så blev det en del snack och så fick jag jätte söta baby-kläder som Kendra vuxit ur, så tack så mycket <3

Därefter drog jag hem en snabbis för att sedan åka in till Edet och fika med Marika. Det var en väldigt efterlängtad fika och vi fick pratat om det mesta, känns bra! :) Sedan sällskapade vi hem till henne och jag gick till min bror, fast där blev jag inte kvar länge alls. Högst 15 min, för sedan skulle dom dra, trist :/ Det får bli en annan dag helt enkelt.

Efter att jag vart hemma ett tag så kom Malin på besök, det är alltid lika trevligt och det finns alltid något nytt att prata om :) Vi hinner ju inte ses jätte ofta, så när vi väl gör det så är det alltid lika underbart! Mitt hjärta :)

Hur som helst, det har blivit en del kaffekoppar, en del nyheter och väldigt mycket löve :) Så jag är nöjd med denna dagen. Nu ska jag mysa med älsklingen och kolla på någon bra film, bebis sparkar också, det gillar vi <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0