Resumé

Herregud, helgen har rusat förbi i ett himla tempo och för en gång skull har vi tagit vara på dagarna tillsammans, utan att sova bort halva :) Feels good.

Idag har vi grejat här hemma, älsklingen har fixat uppe i baby-rummet och jag har storstädat hela huset från golv till tak. Det var riktigt jobbigt måste jag säga, ryggen tog stryk utav allt böjandes upp&ner. Fast hur som helst så är det rent och fräsch och det luktar gott här hemma nu, det gillar vi.

Till middag blev det kinamat, varken jag eller älsklingen orkade laga något efter allt slit här hemma idag. Dock har det blivit lite väl mycket skräp-mat denna helgen, men så kan det ju bli ibland.

Igår grejade ju Camilla med mitt hår större delen utav dagen, dels på salongen och dels hemma hos dom. Så då blev det att vi käkade pizza ihop med dom och spelade lite wii. Fasiken vad jag är sugen på att köpa ett nu, det var ju riktigt skoj, roligare än vad jag trott. Dessutom finns det ju så mycket spel och träning till det, så tråkigt kan man ju knappast ha, får se om det kanske kan bli ett sådant lite längre fram. Hur som helst, vi blev kvar där tills runt sju tiden och trevligt var det :) Nu är det snart dags för oss att bjuda hem dom på en god middag, när vi fått bord och allt.

I fredags blev det middag och bio tillsammans med bror och Sofia, det var riktigt trevligt. Tyvärr så var filmen ingen höjdare, men vi tog oss igenom den. Svinalängorna såg vi, den är inte att rekomendera att se på bio iaf. Ganska sorglig och inte alls speciellt mycket handling, utan mest ensidigt. Fast smaken är som baken :)

Nu skrev jag helgen baklänges märker jag, men det går nog bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Wilhelmdagny

Your website is extremely interesting

2011-08-02 @ 15:19:58
URL: http://wilhelmdagny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0