Monday

Måndag och en ganska tråkig sådan faktiskt. Jag har inte gjort många knop, förutom att laga mat till min prins och handlat lite. Känner mig trött och inte riktigt frisk ännu, men det ger sig nog snart.

Nu har jag käkat lite kvällsmat och läst lite i min gravid tidning :) Det är så mycket att tänka på och mycket man ska veta innan det är dags, jag börjar få smått panik faktiskt. Barnrummet är inte färdigt och möblerna är inte ihop skruvade, visst det är ett tag kvar, men tiden går ju så fort. Funderar på att börja skruva lite i morgon och dessutom försöka få köpt lite saker som fattas. Det är trots allt bara 11 veckor kvar. LÄNGTAR! :)

I morgon ska jag till BM också, så då ska jag passa på att fråga lite saker som är osäkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0